Vítejte na blogu Blue System

Na našem blogu sdílíme praktické tipy, inspirace a postřehy z digitálního světa. Ať už vás zajímá online marketing, tvorba webů, UX design nebo aktuální trendy v e-commerce, najdete zde obsah, který vám pomůže růst.

Píšeme srozumitelně, věcně a bez zbytečných frází – protože věříme, že kvalitní obsah je klíčem k úspěchu. A pokud vás zajímá konkrétní téma, dejte nám vědět – rádi se mu budeme věnovat.

Komunikační maximy - Pravidla smysluplné komunikace
Komunikační maximy - Pravidla smysluplné komunikace

Zveřejněno: 24. Května 2017

Komunikační maximy - Pravidla smysluplné komunikace

Úspěšnost naší komunikace závisí na tom, nakolik dokážeme efektivně předat informace, na kterých nám záleží. V této souvislosti se mluví o tzv. principu kooperace. Akt komunikace závisí na oboustranném očekávání spolupráce mezi mluvčím a posluchačem, na jejich snaze o vzájemné pochopení myšlenek a záměrů. Tato spolupráce je základním předpokladem racionální…

Přejít na článek

Titulek stránky - Základní doporučení pro jeho tvorbu
Titulek stránky - Základní doporučení pro jeho tvorbu

Zveřejněno: 01. Května 2017

Titulek stránky - Základní doporučení pro jeho tvorbu

Titulek je z hlediska SEO nejdůležitější prvek na webové stránce. Zobrazuje se v horní liště webového prohlížeče a také je textem odkazu, na který se kliká na stránce s výsledky vyhledávání. Příklad: V knížce Jak napsat odborný text se sice píše o titulku vědeckého textu, ale to, co je zde…

Přejít na článek

AIDA - pozornost, zájem, touha, akce
AIDA - pozornost, zájem, touha, akce

Zveřejněno: 19. Dubna 2017

AIDA - pozornost, zájem, touha, akce

Chceme-li na Internetu úspěšně prezentovat své produkty či nabízené služby, musíme uživatele zaujmout natolik, že se stane naším zákazníkem. Obsah by mu měl poskytnout dostatek informací nejen před vlastním rozhodnutím o koupi, ale i pro fázi ověřování a vlastního nákupu. Stupňové působení propagace Reklama je účelově orientovaný proces. Vedle záměrnosti…

Přejít na článek

O způsobech vyhledávání na internetu (2. část)
O způsobech vyhledávání na internetu (2. část)

Zveřejněno: 03. Dubna 2017

O způsobech vyhledávání na internetu (2. část)

V předchozím článku O způsobech vyhledávání na internetu jsme vás seznámili s navigačním vyhledáváním a nyní se podíváme na zbývající dvazpůsoby vyhledávání v online prostředí. Informační dotazování Jedná se o nejpoužívanější způsob dotazování. Dotazující hledá informaci o určité věci či ho zajímá podrobnější pojednání o nějakém zajímavém tématu. Potřebuje si…

Přejít na článek

Důležitá novinka v reklamním systému SKLIK: retargeting
Důležitá novinka v reklamním systému SKLIK: retargeting

Zveřejněno: 22. Ledna 2017

Důležitá novinka v reklamním systému SKLIK: retargeting

Na sklonku loňského roku Sklik oznámil, že v uzavřeném beta testu zkouší novou funkci Sklik Retargeting. Po důkladném testování se rozhodl Retargeting spustit dnešním dnem pro všechny své inzerenty. Co je Retargeting? Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na…

Přejít na článek

Načíst další