
Zveřejněno: 02. Května 2025
Jak zajistit přístupnost webu: Praktický checklist
Praktický průvodce pro zajištění dostupnosti webu pro všechny uživatele.


Zveřejněno: 14. Ledna 2025
Na co ve firmě nezapomenout s začátkem nového roku?
Je začátek nového roku. Na co byste rozhodně neměli zapomenout?

Zveřejněno: 31. Srpna 2024
Webdesigner – nutnost, nebo přežitek?
Myslíte si, že nepotřebujete webdesignera a web si uděláte sami? Pojďme se podívat na výhody a nevýhody takového postupu!

Zveřejněno: 02. Srpna 2024
Jak správně aplikovat STDC model?
Jak správně využívat See-Think-Do-Care model? Na co si dát pozor a čemu se v ideálním případě úplně vyvarovat? Na to jsme si posvítili v našem článku.

Zveřejněno: 15. Července 2024
Businessové využití See-Think-Do-Care modelu. Hloupost nebo užitek?
V BlueSystem jsme se podívali na zoubek známému See-Think-Do-Care modelu. Proč byste ho měli využívat a jak na to?
Zveřejněno: 01. Července 2024
Jasnější pohled na čas strávený na sociálních sítích: Analýza dat od Ami Digital
Sociální sítě jsou dnes nedílnou součástí našeho života. Facebook, Instagram, TikTok a X (Twitter) patří mezi ty nejpoužívanější. Ami Digital přinesla podrobný průzkum, který ukazuje, jak uživatelé nakládají se svým časem. V letošním roce bylo dotázáno 1010 respondentů na jejich chování na různých sítích. Co na zajímavá data říkáme v Blue System?
Zveřejněno: 14. Listopadu 2023
Varování před podvodnými zprávami a emaily na Facebooku
V poslední době prudce vzrostl počet podvodných zpráv a emailů, které ohrožují vaši bezpečnost a soukromí. Až několikrát denně přichází do schránky na Messengeru zprávy, které se tváří, jako by ji zasílala Meta, ale jedná se o podvod. Většinou chodí zprávy, že účet bude zablokován, nebo stránka je napadena a bude zrušena. V každé zprávě je samozřejmě i odkaz na „odblokování“. Na ten ale nikdy neklikejte nebo přijdete o citlivé údaje.

Zveřejněno: 23. Května 2023
Email marketing aneb co vzít v úvahu při vytváření efektivních emailových kampaní

Zveřejněno: 15. Března 2023
Nejčastější chyby PPC kampaní a jak se jim vyvarovat
PPC reklamy jsou velmi silným marketingovým nástrojem. Abyste ale využili jejich plný potenciál, musíte být struční a zaměřit pomocí nich své potenciální zákazníky s laserovou přesností. V opačném případě vám bude PPC kampaň pouze spalovat peníze i čas. Pojďme se podívat na to, jak z PPC reklam vytěžit maximum.

Zveřejněno: 06. Února 2023
Jak provést kvalitní SEO audit webu?
Efektivní SEO audit je základním předpokladem pro získání nových návštěvníků z webových vyhledávačů. Prozradí vám, co je potřeba vylepšit, abyste se ve výsledcích vyhledávání zobrazovali co nejvýše. Jenže co by měl takový SEO audit vlastně obsahovat?