
Zveřejněno: 19. Dubna 2022
Proč je obsahový marketing tak důležitý?
Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Zveřejněno: 12. Dubna 2022
Najděte správná klíčová slova pro svůj web a využijte je na maximum
Každý web by měl mít vytyčené nějaké pojmy a fráze, které se na něm často objevují a mají spojitost s jeho zaměřením. Těm se říká klíčová slova a jejich používání napříč vaší stránkou hraje významnou roli v optimalizaci pro webové vyhledávače.

Zveřejněno: 06. Dubna 2022
Od května začne platit nařízení New Deal for Comsumers. Co to znamená pro obchodníky i zákazníky?
Od začátku letošního roku platí pro provozovatele webových stránek nové povinnosti při využívání souborů cookies. Od 28. května navíc začnou po celé Evropské unii platit nová pravidla v rámci iniciativy New Deal for Comsumers týkající se hlavně internetových obchodů. Co všechno se změní?

Zveřejněno: 30. Března 2022
Oslovovat zákazníky e-mailem se vyplatí. Proč a jak na to?
Pro běžnou neformální komunikaci se dnes již mail příliš nepoužívá. Stále je však populární pro posílání a přijímání formálních zpráv nebo komunikaci s obchodníky. Zároveň jej můžete využít jako skvělý marketingový nástroj – podle někoho dokonce ten nejlepší. Jen je potřeba jej správně uchytit.

Zveřejněno: 22. Března 2022
Využijte potenciál LinkedInu naplno a zaujměte nové zákazníky
Na světě dnes existují stovky nejrůznějších sociálních sítí. Mezi nejpoužívanější se ale dlouhodobě řadí Instagram a Facebook. Při tvoření B2B reklamních kampaní se však často opomíjí jiná velmi užitečná platforma – LinkedIn. Pojďte se s námi podívat, jak s ní můžete ve své marketingové strategii pracovat a jednoduše s její pomocí nalákat nové zákazníky.

Zveřejněno: 15. Března 2022
Dokáže si web vytvořit kdokoliv? A je dobré jej tvořit sám?
Na světě existuje zhruba 1,5 miliardy internetových stránek. Tento fakt dělá toto prostředí poměrně kompetitivní, v němž není úplně jednoduché zazářit. Samozřejmě, v tuzemsku bude toto číslo o poznání nižší, ale i u nás dnes již najdete weby a e-shopy se zaměřením téměř na cokoliv. Pokud si tedy chystáte založit vlastní webové stránky, se kterými byste chtěli zaujmout, je potřeba zvážit, jestli se do tohoto projektu vyplatí pustit svépomoci, nebo je lepší ho přenechat profíkům.

Zveřejněno: 09. Března 2022
Malé ohlédnutí za aktualizací nazvanou Google Panda
Před 11 lety Google oznámil aktualizaci algoritmu, která měla významný a dlouhodobý dopad na SEO. Aktualizace Google Panda byla oficiálně spuštěna 23. února 2011, ale dozvěděli jsme se o ni 24. února 2011. Jejím cílem bylo zkvalitnění výsledků vyhledávání.

Zveřejněno: 02. Března 2022
Načítá se váš web pomalu? Příčin může být celá řada
Rychlost vašeho webu závisí na mnoha faktorech a bohužel není jednoduché ji jen tak ze dne na den převratně zvýšit. Pokud máte pocit, že se vaše stránka načítá příliš pomalu, může být potřeba změnit webhosting, nebo web do značné míry upravit. A někdy to je pěkný oříšek. My se však dnes žádným náročným technikáliím věnovat nebudeme. Některé potíže totiž můžete vyřešit sami.

Zveřejněno: 23. Února 2022
Proč návštěvníci vaše stránky brzy opouští
Zdá se vám, že na váš web chodí příliš mnoho internetových cestovatelů – lidí, kteří stránku navštíví, ale záhy ji i opustí? To může značit, že je s vaším webem (z technického nebo designového hlediska) něco špatně. Pojďte se s námi podívat na nejčastější příčiny vysokého bounce ratu i na způsoby, jak na stránce zákazníky udržet co nejdéle.

Zveřejněno: 16. Února 2022
Jak připravit plán k tvorbě webu
Chcete si nechat vytvořit vlastní webové stránky či internetový obchod od profíků? To je skvělý krok pro získání nových zákazníků a ohromení těch stávajících. Web developer však není jasnovidec, a aby splnil veškerá vaše očekávání, budete mu muset prozradit svou představu. Kvalitní zadání je půlka úspěchu. Samotná tvorba už je pro odborníky hračka.

Zveřejněno: 09. Února 2022
Nejdůležitější prvky při designu webu...a na co si u nich dát pozor
Design každého webu se skládá z mnoha částí. Tím, že si na podstatných prvcích dáte opravdu záležet, můžete svou stránku nejen zkrášlit, ale zároveň i přímo zvýšit zisk. Celkový vzhled webu vaší značky má totiž obrovský dopad na dojem zákazníků. I malé drobnosti v designu mohou znamenat rozdíly mezi okouzlujícími a nudnými stránkami.

Zveřejněno: 02. Února 2022
Slovníček nejpoužívanějších online pojmů v marketingu
Před sto lety marketing spočíval v doporučování svých produktů co nejvíce lidem, vyvěšování plakátů a občasné reklamě v rádiu nebo novinách. Od té doby se toho však hodně změnilo. Přišly nové technologie, ve všech oborech se enormně zvýšila konkurence, a kvalitní reklama začala být čím dál tím důležitější.